Close

Search:

Type: Posts; User: tek

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 1.03 seconds.

  1. Thread: Holy Shit!

    by tek
    Replies
    37
    Views
    1,584

    Your mom's phone? ;D

    Your mom's phone? ;D
  2. Thread: Holy Shit!

    by tek
    Replies
    37
    Views
    1,584

    Jesus, you fucks are still using Tapatalk, lol.

    Jesus, you fucks are still using Tapatalk, lol.
  3. Thread: Holy Shit!

    by tek
    Replies
    37
    Views
    1,584

    Fuck you guys... lol. Oh, and Hi.

    Fuck you guys... lol.

    Oh, and Hi.
  4. Thread: Plastidip Rims

    by tek
    Replies
    6
    Views
    1,626

    Plastidip Rims

    So I'm going to Plasti dip the extra rims I bought. Is there any special prep I should do to them before hand? Or just giving them a nice clean will suffice?
  5. Replies
    41
    Views
    6,411

    The Sprints rode great... seriously.

    The Sprints rode great... seriously.
  6. Replies
    24
    Views
    1,895

    They make baby jesus cry, lol.

    They make baby jesus cry, lol.
  7. Replies
    24
    Views
    1,895

    Jesus christ Tony... why didn't you ask me to...

    Jesus christ Tony... why didn't you ask me to just make some in 3 mins. lol
  8. Thread: Hello!

    by tek
    Replies
    15
    Views
    1,228

    aren't you in Orlando ?

    aren't you in Orlando ?
  9. Replies
    4,336
    Views
    381,099

    I washed the Civic and it turned into a...

    I washed the Civic and it turned into a Mustang...

    http://sixthsphere.com/storage2/images/yhrglwsas3h4me4hq8g.jpg
  10. Replies
    45
    Views
    8,773

    Can I enter the Mustang brah.... lol

    Can I enter the Mustang brah.... lol
  11. Replies
    4,336
    Views
    381,099

    Tried getting the Buick started after 7 years,...

    Tried getting the Buick started after 7 years, with 7 year old gas. Close... very close... lol!
  12. Replies
    12
    Views
    952

    ...

    ...
  13. Replies
    9
    Views
    700

    Ahhhh programming, 10% coding, 90% error checking...

    Ahhhh programming, 10% coding, 90% error checking lol
  14. Replies
    40
    Views
    5,844

    It's the outttttlllllaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!...

    It's the outttttlllllaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! lol
  15. Replies
    40
    Views
    5,844

    2007 12359 2008 12360 2009 12361 2010

    2007
    12359

    2008
    12360

    2009
    12361

    2010
  16. Replies
    6
    Views
    1,099

    The difference between a good SQL/PHP programmer...

    The difference between a good SQL/PHP programmer and an amazing one, is security implementation. That being said, I'm above good at PHP/SQL, not amazing. However, I have an awesome mindset for...
  17. Replies
    11
    Views
    1,052

    hahahaha, watch it actually be one of the turbo...

    hahahaha, watch it actually be one of the turbo cars
  18. Replies
    10
    Views
    807

    Idk... I've seen some pretty shitty graphic...

    Idk... I've seen some pretty shitty graphic designers, haha!
  19. Replies
    10
    Views
    807

    why do we need them?

    why do we need them?
  20. Replies
    10
    Views
    807

    wtf are graphic designers...

    wtf are graphic designers...
  21. Replies
    10
    Views
    807

    wtf is photoshop

    wtf is photoshop
  22. Replies
    10
    Views
    877

    Still didn't win, my personal army is dwindling...

    Still didn't win, my personal army is dwindling lol
  23. Replies
    16
    Views
    993

    I didn't do it

    I didn't do it
  24. Replies
    16
    Views
    993

    "decided to" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    "decided to"

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
  25. Replies
    10
    Views
    877

    No, it's for a work contest. I'm using you guys...

    No, it's for a work contest. I'm using you guys as my personal army.

    <3
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4